Boiians

 
collapse collapse

* Pokec

Obnovit Historie
  • Sheepa: Asi tak, já svých peněz za F76 vůbec nelituji.
    Prosinec 09, 2019, 02:09:45 odpoledne
  • Gandalf: ja nevim jako no ja jsem si fallout 76 asi mesic docela uzival. za ty penize pohoda
    Prosinec 02, 2019, 08:34:36 odpoledne
  • M.C/Sugest: Jo, taky mě to pobavilo :)
    Listopad 29, 2019, 03:49:08 odpoledne
  • Muminnek: Fallout 76 – It’s 19.99 but don’t buy it :)
    Listopad 29, 2019, 11:11:49 dopoledne
  • M.C/Sugest: Black Friday mmo slevy : [odkaz]
    Listopad 27, 2019, 05:51:12 odpoledne
  • Modesty: Nevi někdo jak je hrateklnej ten EA Dark and Light ?
    Listopad 25, 2019, 04:39:12 odpoledne
  • Wonsi: Co vím, tak by mělo být zapnuté celou dobu, takže i u hraní. Ale nezjišťoval jsem, prostě to zapnu a hraju.
    Listopad 25, 2019, 04:35:23 odpoledne
  • Gowenna: niekde som cital, ze vpn treba len pri napojeni, pocas samotneho hrania nie, je to pravda?
    Listopad 25, 2019, 01:28:25 odpoledne
  • Wonsi: jj používám Exitlag. :)
    Listopad 25, 2019, 12:44:38 odpoledne
  • Gowenna: treba:)
    Listopad 25, 2019, 11:14:24 dopoledne
  • Gowenna: treba na ten lost ark vpn?
    Listopad 25, 2019, 08:46:29 dopoledne
  • Wonsi: Thantica - no asi si ještě počkáš, ale zase chápu. Já si to chci odzkoušet, ať vím, zda to pak hrát. Každopádně za mě zatím super!!
    Listopad 24, 2019, 02:58:25 odpoledne
  • Thantica: Zdar. Uvažoval jsem o tom RU Lost Arku, ale pořád doufám, že to vyjde i pro west a chtěl bych si ponechat ten pocit novoty do releasu... Takže zatím ne, ale do budoucna uvidím. Dost se na to těším.
    Listopad 24, 2019, 11:20:25 dopoledne
  • Wonsi: Zdar, nezkoušíte někdo ten Lost Ark online na RU OBT serveru ? Musím říct, že je to fakt super!
    Listopad 23, 2019, 12:39:47 odpoledne
  • Modesty: Ja si tu VR snad koupim ty vole
    Listopad 22, 2019, 10:06:55 dopoledne
  • Modesty: Nikdy bych nevěřil že to ještě někdy vyjde
    Listopad 22, 2019, 10:02:43 dopoledne
  • Modesty: Ty vole ten novej Half Life vypada masakrálně
    Listopad 22, 2019, 10:01:43 dopoledne
  • Gandalf: ja dohral story v rdr2 uz davno na xboxu, takye ted na pc veryzi hraji v podstate jen ten online mod,kde uz mam skoro level 90
    Listopad 21, 2019, 10:24:07 dopoledne
  • Modesty: Skoncila mi sezona a tedka budu mit zase cas to davat...premyslim  v cem se vosirat? ESO, SotA, WoW nebo Vanguard emulator:DD V cem se vosirate? Asi nema cenu kuli tomu delat vlakno-...
    Listopad 10, 2019, 09:53:04 dopoledne
  • sithard: taky jsem decriptoval na prvni dobrou :D jinak ta grafika je fakt nadherna, jen me mrzi ze online verze nema i solo/friend session jako gta 5
    Listopad 07, 2019, 06:52:58 odpoledne

* Kalendář

Prosinec 2019
Po Út St Čt So Ne
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Žádné události.

* Poslední příspěvky

Re:Divinity - Original Sin od Amaunet Phoenix
[Prosinec 05, 2019, 03:51:37 odpoledne]


Re:Divinity - Original Sin od huhla
[Prosinec 05, 2019, 09:17:05 dopoledne]


Re:Divinity - Original Sin od Stirius
[Prosinec 04, 2019, 11:56:00 odpoledne]


Re:Divinity - Original Sin od Modesty
[Prosinec 04, 2019, 12:46:12 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od rodier
[Prosinec 03, 2019, 07:10:53 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od Gowenna
[Prosinec 01, 2019, 07:25:04 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od M.C/Sugest
[Listopad 28, 2019, 09:45:23 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od Stirius
[Listopad 28, 2019, 03:46:14 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od M.C/Sugest
[Listopad 28, 2019, 10:57:22 dopoledne]


Re:Wild Terra Online od Gowenna
[Listopad 28, 2019, 10:37:51 dopoledne]


Re:Hry v akci a Game bundly od Stirius
[Listopad 28, 2019, 12:27:35 dopoledne]


Re:Wild Terra Online od Stirius
[Listopad 28, 2019, 12:26:04 dopoledne]


Wild Terra Online od M.C/Sugest
[Listopad 27, 2019, 06:30:55 odpoledne]


Outlaws of the Old West od M.C/Sugest
[Listopad 27, 2019, 06:14:01 odpoledne]


Re:Hry v akci a Game bundly od M.C/Sugest
[Listopad 27, 2019, 05:51:07 odpoledne]

* Kdo je online

  • Tečka Hostů: 34
  • Tečka Skrytých: 0
  • Tečka Uživatelů: 1
  • Tečka Uživatelů online:

* Statistiky

  • stats Celkem uživatelů: 503
  • stats Celkem příspěvků: 56 421
  • stats Celkem témat: 2 423
  • stats Celkem kategorií: 5
  • stats Celkem diskuzí: 104
  • stats Nejvíce online: 412

Autor Téma: SWTOR - diskuze  (Přečteno 96565 krát)

plus minus reset
Září 05, 2011, 11:54:13 dopoledne
Odpověď #105
  • Boiians Leader
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 7 342
  • Karma: 9955
  • Pohlaví: Mužské
  • Hra: LoL apod.
  • Nick: Stirius

Jojo, je to akce na akci  Cyclops A ty animace jsou fakt hrozné. To skákání je jak z doby bety wowka.


Září 05, 2011, 11:55:08 dopoledne
Odpověď #106
  • Moderátor
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 3 792
  • Karma: 12
  • Pohlaví: Mužské

Jojo, je to akce na akci  Cyclops A ty animace jsou fakt hrozné. To skákání je jak z doby bety wowka.

Ty ve, ale ty zahnutý laserový parpsky .. to je nářez :)


Září 05, 2011, 12:12:29 odpoledne
Odpověď #107
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 470
  • Karma: 45
  • Pohlaví: Mužské
  • Nick: Babun, McMagic

No je to WOWkoidní, ale to všichni víme už pár let ne?:)

Jako zábava to bude, třeba jen na pár měsíců nebo i více, když se tam najde velké plus na další hraní.




Září 05, 2011, 01:18:37 odpoledne
Odpověď #108
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 068
  • Karma: 41
  • Hra: League of Legends

me se to libi....je tam na muj vkus zoufale malo povolani,v porovnani s poslednim wowklonem - rift je to skoro vysmech,ale to prekousnu,treba bude konecne dost tanku :)
pudu do toho hned od toho early startu


Září 05, 2011, 02:04:57 odpoledne
Odpověď #109
  • Host

Jakoby to někdo šel hrát kvůli hernímu systému, kurňa, je to Star Wars a dělá ho Bioware.


Září 05, 2011, 02:43:22 odpoledne
Odpověď #110
  • Boiians Leader
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 7 342
  • Karma: 9955
  • Pohlaví: Mužské
  • Hra: LoL apod.
  • Nick: Stirius

Jakoby to někdo šel hrát kvůli hernímu systému, kurňa, je to Star Wars a dělá ho Bioware.

Howgh! A to je jasná značka kvality a hra nebude sračka!  Devil


Září 05, 2011, 02:53:44 odpoledne
Odpověď #111
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 470
  • Karma: 45
  • Pohlaví: Mužské
  • Nick: Babun, McMagic


Howgh! A to je jasná značka kvality a hra nebude sračka!  Devil

Pro některé lidi ano:)

Pro mne:
BW + SW = slušné SW RPG (Kotor)
BW + MMORPG = nevim nevim.
BW + SW + MMORPG = nedůvěra
BW 2011 != BW 1998

prostě BW už u mne není záruka kvality:)
a SWTOR nebudu testovat kvůli BW, ale protože zkouším každou novou MMORPG...




Září 05, 2011, 03:01:45 odpoledne
Odpověď #112
  • Host

No jako BW hry jsou fajn. Já jsem stejně hrál jako první Mass Efect, kterej je taky dost SW-jako a ten byl supr. Průser BW a jeho příběhu je v tom, že je to místy ukecané a proto jsem kotor ani po 3 letech nedohrál, jsem ho měl na PC nainstalovaný. Souboje super, grafika taky, ale číst furt title, když každá druhá entita mluvila nějakou hatlamatilkou o pěti různých zvucích v jiných tónech.


Září 05, 2011, 07:08:36 odpoledne
Odpověď #113
  • Boiians člen
  • Rekrut
  • *****
  • Příspěvků: 49
  • Karma: -1
  • Pohlaví: Mužské

Me osobne ty animace prijdou dost nechutny ,primitivni,totalne nedodelany,proste jsou HNUSNE,to nicim neokecate. Jestli todle je finalni podoba tak Bioware opet posrali dalsi hru,stejne jako Dragon Age II. Pribeh ze sveta SW je sice hezkej ale co z toho kdyz se na to neda koukat.


Září 05, 2011, 08:26:51 odpoledne
Odpověď #114
  • Host

Zase tak špatná grafika to není.


Září 05, 2011, 08:38:48 odpoledne
Odpověď #115
  • Boiians člen
  • Rekrut
  • *****
  • Příspěvků: 49
  • Karma: -1
  • Pohlaví: Mužské

Ja nemluvim o grafice,tu zkousnu,ale ty animace postav........ :sad:


Září 09, 2011, 01:04:39 odpoledne
Odpověď #116
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 470
  • Karma: 45
  • Pohlaví: Mužské
  • Nick: Babun, McMagic

Tak někdo si dal tu práci, že vytahal xml soubory z klienta a udělal z nich beta verzi DB itemu:

http://horst12321.ho.ohost.de/ItemDatabase/




Září 10, 2011, 11:29:47 dopoledne
Odpověď #117
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 470
  • Karma: 45
  • Pohlaví: Mužské
  • Nick: Babun, McMagic

Tak byl představen Smuggler:

Celé to video je protkáno odkazy na Han Sola a Indyho (Henry Jones, Jr.) respektive na Harrison Forda, bez kterého by ani jedna z těch postav nebyla dokonalá:)

Jen škoda, že díky tomu vlastně nebyl Smuggler představen nějak komplexně - pořád v něm vidím jen pistolníka co se může schovat za šutr:)

STAR WARS™: The Old Republic™ - Character Progression - Smuggler




Září 10, 2011, 02:13:31 odpoledne
Odpověď #118
  • Boiians člen
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 2 068
  • Karma: 41
  • Hra: League of Legends

nahodou je to luxusni,hlaven ten gunslighter se 2ma bouchackama v klobouku  :smiley:


Září 12, 2011, 10:24:57 dopoledne
Odpověď #119
  • Boiians Leader
  • Legenda
  • *****
  • Příspěvků: 7 342
  • Karma: 9955
  • Pohlaví: Mužské
  • Hra: LoL apod.
  • Nick: Stirius

Na konci píše o altech a znovuhratelnosti. Jako pro lidi, co milují SW a budou chtít dohrát tu i tu stranu, ten i ten char, tak asi budou mít co dělat min. půl roku...

During PAX Prime, I dashed over to BioWare’s Star Wars booth and had the chance to catch up with James Ohlen (Game Director) and Gabe Amantangelo (Elder Game Designer for PVP and Flashpoints). The guys were pretty busy demoing Huttball for the masses, but were kind enough to stop and chat with Carolyn Koh and I on a bevy of subjects. Some of this was covered in our panel recap, but it’s all good stuff so without further ado, let’s dig in.
   
                           MMORPG.com:                     I got to play some of the PVP on the floor and I have to say it’s pretty damned fun. The Juggernaut is a beast. But I was hoping that maybe, this being PAX and all, you could give us some hints and nuggets on the World PVP?
   
                           Gabe Amantangelo:                      Well, yeah we can give hints and nuggets. We’ll be showing more during our panel, and telling folks a lot more about it, but basically we’ll have designated areas where there will be PVP objectives. Philosophically we want to focus on making it like strike teams in an open world PVP environment as opposed to just zergs rushing all over. We want to capture those massive and even smaller battle moments from the movies.
We also want to expand it, and see how much we can get in before launch. But we want to expand it to territorial, staking your claim in an area sort of stuff.
   
                           James Ohlen:                     But all the really cool stuff we’ll show off at the panel and into the next few weeks too. I think people will be really pleased with world PVP in TOR.
   
              advertisement
   
                           MMORPG.com:                     Speaking on the regular PVP, I want to call them Scenarios, but I won’t. Speaking on Warzones, how many can we expect to see when the game goes live?
   
                           Gabe Amantangelo:                     Huttball is the 3rd one we’ve announced, and we’ve got a big team working on the world stuff, but it’s really about quality over quantity, so we want to make sure that whatever we ship is ready to ship. So… in short, I can’t really say or James will stab me.
   
                           James Ohlen:                     I will.
   
                           MMORPG.com:                     Warzones are the more structured form of PVP, so will you guys be doing anything with ranking systems, tournaments and the like? Will SW:TOR dig into the whole eSports side of things?
   
                           Gabe Amantangelo:                     Yeah, yeah, well we have our Valor Ranking System which is tied to titles and awards and all that good achievement stuff players want. But we are interested in ladders, spectator modes, and all that stuff. I mean, that’s kind of my job, and the PVP community to me is just as important as the raiders and role-players.
   
                           James Ohlen:                     To give you an idea, what makes it into the game depends on just how fast we’re able to work it and do it in a feasible and quality manner. Originally we were only going to have one Warzone, but Gabe and his team have managed to pump them out and now we have three. So it really has expanded from what we thought we’d be able to do before launch.
The guys from Warhammer, you know we’ve really got a lot of experience from that team and we think we’ve learned what to do and what not to do from the depth those guys bring. It’s really enabled us to do a lot more than we thought we were going to be able to do.
Originally we didn’t think PVP was going to be a big part of the game, but now where here at PAX and it’s all we’re talking about… so yeah.
   
                           MMORPG.com:                     I got to play some of it, as I said, and I was Juggernaut on the Empire side. And we won… handily. Part of that is because I’m pretty sure it was MMO-games press like myself and Massively versus folks from MTV, but still. How are you going to deal with class-balance and making sure everything’s tweaked just so?
   
                           Gabe Amantangelo:                     Sure, I mean, everyone has a role to play in PVP.
   
                           MMORPG.com:                     I want to point out on the recording that Gabe’s smiling right now at me, like: “I hate you, thanks for asking this again.”
   
                           Gabe Amantangelo:                     (Laughing) Sure, I mean it’s perfectly balanced, Bill. Seriously though, we do track it all. We work very closely with all the other teams, and we have months of testing feedback too. So we’re aware of when things don’t seem to pan out as they should, but really our focus is the theme: storyline, the war between two sides, and the combat as well. So really we just want to make sure that each class feels useful in PVP, and that they serve their roles. If we can do that first, we can worry about tweaking skills down the road.
You can approach it one of two ways. It can be all about one on one, or it can be the team co-op. For us, it’s all about the team experience. So we feel like the game’s pretty well set to for team combat, but definitely, you’ll run into cases where one class simply outdoes another. And it’s kind of designed that way. But with a team that works together against a team that doesn’t? No contest.
   
                           MMORPG.com:                     I was actually worried that the PVP would sort of take away from the stylized story and movie feel of the game, when I heard you were going to focus on it. Like it would be two separate games that didn’t feel part of the same presentation. But the match begins and you start on a land-speeder down to the fighting area. Then you spend the fight enabling and disabling these turrets and you can watch them shoot lasers at this massive ship in the background until hopefully it blows up all in real-time. It’s still very cinematic.
   
                           Gabe Amantangelo:                     Yeah, we really tried to capture the same movie-like quality in PVP mechanics. You might see this one time, and you might see this another time, but it’s all still story-driven… even for PVP we think that’s necessary that you have a reason to fight and that you feel a part of something bigger.
   
                           James Ohlen:                     Just wait until you see the Voidstar.
   
                           Gabe Amantangelo:                     Oh yeah, the Voidstar. That really is the bridge between the cinematic and PVP. It’s like a boarding party type warzone, where you go into attack and defense a bit more and in a bit more original way than other fights. It’s a derelict starship, and it has tech that both sides want. One side gets there before the other and the other side’s trying to take it, boarding the ship and charging the hold. You have to defend from room to room to room, open doors, get across bridges to eventually get to the data core. We really try to pull from the original trilogy and the canon in how the fights play out.
   
                           MMORPG.com:                     I want to talk a bit about the personal story and replayability. I think a lot folks might be worried that with the way the story’s set up, replaying it all might not really be that fun in the long run. Is there something you can towards that to assure people that Alts will be just as viable in SWTOR?
   
                           James Ohlen:                     Sure, absolutely. Well there are the two different sides to begin with. I feel absolutely comfortable saying that if you play on both sides, you will never repeat content. Meaning if you play through as the Empire and then the Republic, there’s no shared content there. However if you decide to play a Bounty Hunter and then play a Sith Warrior, your origin worlds will be completely different, and then once you get to the capital world the content sort of “blends” together. Your class content is going to be completely different, but the smaller side quests will be shared by all.
By and large, a lot of the content for each class is different, even if some of it runs through the same areas. The Sith Warrior quests are different from the Bounty Hunter quests, and then there are tons of other world quests to do or to skip completely, as you don’t have to do all of the content in our game to progress. You won’t be struggling to level up. Especially with the later content. We’re trying to build the game so that everything you do works towards your class’ level. You have plenty of options to go through the game, and we’re feeling pretty good about the replayability level. That will also only change as we add more to the game too. Plus there’s the different choices: light-side and dark-side, even gender. Each makes a difference in the quests and how you interact with people.
You may go through once as a nice guy, and experience completely different outcomes going through the same class and same quests as a badass woman. So yeah, there really are a lot of options.
   
                           MMORPG.com:                     Thanks so much guys, for taking the time out of PAX to answer our questions. Launch is when again?
   
                           James Ohlen:                     (Laughing) Soon, we promise!
   
                           Gabe Amantangelo:                     It's not tomorrow, that's for sure. Thanks guys!


 

* Uživatel

 
 
Vítej Host. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte.Nedostali jste svůj aktivační email??

* Discord

* TS