Boiians

 
collapse collapse

* Pokec

Obnovit Historie
  • Stirius: Nepřijde mi kód ani za zlaté prase pro zalogování tam
    Dnes v 11:16:28 dopoledne
  • sithard: Wastelands 2 zdarma na gogu [odkaz]
    Prosinec 11, 2019, 11:47:29 odpoledne
  • Sheepa: Asi tak, já svých peněz za F76 vůbec nelituji.
    Prosinec 09, 2019, 02:09:45 odpoledne
  • Gandalf: ja nevim jako no ja jsem si fallout 76 asi mesic docela uzival. za ty penize pohoda
    Prosinec 02, 2019, 08:34:36 odpoledne
  • M.C/Sugest: Jo, taky mě to pobavilo :)
    Listopad 29, 2019, 03:49:08 odpoledne
  • Muminnek: Fallout 76 – It’s 19.99 but don’t buy it :)
    Listopad 29, 2019, 11:11:49 dopoledne
  • M.C/Sugest: Black Friday mmo slevy : [odkaz]
    Listopad 27, 2019, 05:51:12 odpoledne
  • Modesty: Nevi někdo jak je hrateklnej ten EA Dark and Light ?
    Listopad 25, 2019, 04:39:12 odpoledne
  • Wonsi: Co vím, tak by mělo být zapnuté celou dobu, takže i u hraní. Ale nezjišťoval jsem, prostě to zapnu a hraju.
    Listopad 25, 2019, 04:35:23 odpoledne
  • Gowenna: niekde som cital, ze vpn treba len pri napojeni, pocas samotneho hrania nie, je to pravda?
    Listopad 25, 2019, 01:28:25 odpoledne
  • Wonsi: jj používám Exitlag. :)
    Listopad 25, 2019, 12:44:38 odpoledne
  • Gowenna: treba:)
    Listopad 25, 2019, 11:14:24 dopoledne
  • Gowenna: treba na ten lost ark vpn?
    Listopad 25, 2019, 08:46:29 dopoledne
  • Wonsi: Thantica - no asi si ještě počkáš, ale zase chápu. Já si to chci odzkoušet, ať vím, zda to pak hrát. Každopádně za mě zatím super!!
    Listopad 24, 2019, 02:58:25 odpoledne
  • Thantica: Zdar. Uvažoval jsem o tom RU Lost Arku, ale pořád doufám, že to vyjde i pro west a chtěl bych si ponechat ten pocit novoty do releasu... Takže zatím ne, ale do budoucna uvidím. Dost se na to těším.
    Listopad 24, 2019, 11:20:25 dopoledne
  • Wonsi: Zdar, nezkoušíte někdo ten Lost Ark online na RU OBT serveru ? Musím říct, že je to fakt super!
    Listopad 23, 2019, 12:39:47 odpoledne
  • Modesty: Ja si tu VR snad koupim ty vole
    Listopad 22, 2019, 10:06:55 dopoledne
  • Modesty: Nikdy bych nevěřil že to ještě někdy vyjde
    Listopad 22, 2019, 10:02:43 dopoledne
  • Modesty: Ty vole ten novej Half Life vypada masakrálně
    Listopad 22, 2019, 10:01:43 dopoledne
  • Gandalf: ja dohral story v rdr2 uz davno na xboxu, takye ted na pc veryzi hraji v podstate jen ten online mod,kde uz mam skoro level 90
    Listopad 21, 2019, 10:24:07 dopoledne

* Kalendář

Prosinec 2019
Po Út St Čt So Ne
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Birthdays
francismake (32)

* Poslední příspěvky

Re:Corepunk RPG MMO od Sheepa
[Dnes v 01:06:17 odpoledne]


Re:Info od Gowenna
[Dnes v 11:47:00 dopoledne]


Re:Corepunk RPG MMO od Stirius
[Dnes v 10:44:42 dopoledne]


Re:Info od Stirius
[Dnes v 10:44:12 dopoledne]


Re:Corepunk RPG MMO od Sheepa
[Dnes v 09:32:34 dopoledne]


Re:Info od Sheepa
[Dnes v 09:28:14 dopoledne]


Re:Corepunk RPG MMO od Stirius
[Prosinec 11, 2019, 11:31:21 odpoledne]


Re:Corepunk RPG MMO od Thantica
[Prosinec 11, 2019, 09:15:12 odpoledne]


Corepunk RPG MMO od Gowenna
[Prosinec 11, 2019, 11:01:11 dopoledne]


Re:Divinity - Original Sin od Amaunet Phoenix
[Prosinec 05, 2019, 03:51:37 odpoledne]


Re:Divinity - Original Sin od huhla
[Prosinec 05, 2019, 09:17:05 dopoledne]


Re:Divinity - Original Sin od Stirius
[Prosinec 04, 2019, 11:56:00 odpoledne]


Re:Divinity - Original Sin od Modesty
[Prosinec 04, 2019, 12:46:12 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od rodier
[Prosinec 03, 2019, 07:10:53 odpoledne]


Re:Wild Terra Online od Gowenna
[Prosinec 01, 2019, 07:25:04 odpoledne]

* Kdo je online

  • Tečka Hostů: 61
  • Tečka skrytý: 0
  • Tečka Uživatelů: 3
  • Tečka Uživatelů online:

* Statistiky

  • stats Celkem uživatelů: 503
  • stats Celkem příspěvků: 56 430
  • stats Celkem témat: 2 424
  • stats Celkem kategorií: 5
  • stats Celkem diskuzí: 104
  • stats Nejvíce online: 412

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - M.C/Sugest

Stran: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 209
3016
Earthrise / Re:Earth Rise - prebeta pokec
« kdy: Leden 27, 2011, 02:51:39 odpoledne »
Pro změnu něco pozitivního - http://forums.play-earthrise.com/index.php?topic=7575.0

When you first hit Enterra you're stuck in some backwater camp scraping an existence out of killing some beetles and ants.

But once you get past the initial mountain range way, way off in the distance the towers of Sal Vitas loom.

I had to get there as soon as I possibly could.  It was quite the trek filled with many new clone bodies but eventually I got there and boy was I impressed.

So take a tour through Sal Vitas with me  Wink

It's an amazingly beautiful place and one of the most breath-taking MMO cities I've ever seen.  It instantly reminded of Mass Effect's Citadel (but on land) and as I roamed around the perimeter the waterfalls instantly threw me back to Theed, Naboo in SWG.


Je dobrý vědět, že tam nějaká taková citadela je, protože třeba v Tabula Rase nc takovýho nebylo ( přidali to až poslední den jejího provozu ) Docela by mě zajímalo jak pak budou vypadat ty hráčský města.. tohle nevypadá zle, byť je takový sterilní, krom čist architektury tam nejsou žádné další prvky .. třeba v AO jsou města plná různjch krámků, billboardů, automatů, robotů atd ..

3017
Earthrise / Re:Earthrise videa
« kdy: Leden 27, 2011, 02:46:59 odpoledne »

3018
Earthrise / Re:Earthrise videa
« kdy: Leden 27, 2011, 12:33:46 odpoledne »

3019
Earthrise / Re:Earthrise videa
« kdy: Leden 27, 2011, 12:24:43 odpoledne »
No, ten systém míření vypadá na tomhle videu dost otřesně. Ok, neni to tabulátorování .. ale velkej rozdíl v tom nevidím, každopádně sám nikdo nikam nemíří, takže nějaká predikce pohybu cíle se nekoná.

Earthrise

3020
Earthrise / Re:Earthrise videa
« kdy: Leden 27, 2011, 12:19:21 odpoledne »

3021
Earthrise / Re:Earth Rise - prebeta pokec
« kdy: Leden 27, 2011, 07:51:29 dopoledne »
Padlo NDA a hned tu máme first beta impresions - vúbec ne pozitivní.

http://forums.play-earthrise.com/index.php?topic=7560.0

3022
Earthrise / Re:Earthrise videa
« kdy: Leden 26, 2011, 11:56:26 odpoledne »
Earthrise gameplay - Beach (BETA)


Tohle video mě docela děsí

1. příroda je určitě pěkná věc, ale já bych raději běhat po nějakech scifi městech, nebo rozvalinách, nebo po nějakejch technologickejch sítích.

2. jestli mam pálit 6 dávek z kulometu do králíka a pak do netopejra co předemnou stojí ve vzduchu, tak to se někdo posral ..

3023
Darkfall - Archiv / Re:Část Darkfall lore
« kdy: Leden 26, 2011, 01:56:56 odpoledne »
Orks of Morak

Pochodující pod zástavou s vyobrazením ohnivého draka, armády orků pochodují světem, hledající další města k vypálení, další národ k vyvraždění a další lidi k zotročení a obětování.

Orčí válečníci považují složité plánování za známku zbabělosti a hledání taktických kliček za zbytečnost, namísto toho se spoléhají na svou zuřivost, agresivitu, statečnost berserků nedbajících smrti a na svůj instinkt pro odhalení slabosti protivníka.

Jakkoliv nesmyslné a iracionální se může ne-orkům zdát jejich chování, oni sami vidí každou válku, každou vypálenou vesnici a zabitého protivníka, jako další krok k Velkému Ohni ( Big Burning ) , orky zvěstované ohnivé apokalypse, které má ohněm očistit Agon a připravit ho tak pro nové království Ohnivého Draka.

Morak

Většina orčí vlasti je pokryta smrdutými bažinami plnými hmyzu, kde noha cestovatele neustále tone v lepivém bahně a sluneční světlo jen velmi zřídka pronikne dešťovými mraky a všudypřítomnou mlhou.

Na severu Moraku je několik aktivních sopek a lávových produdů, je to skalnatá nehostiná krajina, úrodná část Moraku jsou jižní mokřady.

Orčí území leží ve východní části Agonu. Orci neustále válčí se svými sousedy, s lidmi z Mercie na jihu a s Dvergheimskými trpaslíky na severozápadě.

Nepřátelé : Sadayel

V nejtemnějších a nejvzdálenějších koutech Morakckých bažin se ukrývají vesnice Sadayelů, rasy vynalézavých a polocivilizovaných lidí. Tito jinak přátelští lidé chovají hlubokou nenívist k Orkům s po desetiletí neúspěšne bojují Moracké bažiny a jejich skrovné zdroje.

Sadayelské vesnice se skládají z propojených dřevěných plošin, které jsou postaveny na dlouhých dřevěných kůlech zaražených hluboko do bažinaté země. Vesnice se dají nalézt po celém území Moraku, převážne ukryté mezi stromy, postavene v harmonii s okolní přírodou.

Podle subtilních a nevysokých postav, by se mohlo zdát, že Sadayelové jsou zanedbatelnými protivníky, ale jsou výbornými lučištníky a dokáźí využívat útočnou magii, navíc jsou často podporováni skupinami létajících hadů a akatharskými ptačími muži.

Flaming Skull

Hlavní město Orků leží v lávovém řečišti a ve stínu aktivního vulkánu, který v častých erupcích chrlí mraky popela zakrývají slunce, což je příjemné pro orčí oči.Orkové vítají zvýšenou sopečnou aktivitu, která je pro ně simbolem probouzení-se Ohnivého Draka.

V centru města se tyčí Grat Stairs velká pyramidová stavbá ve které se nachází doupě Ohnivého Draka. Každý den jsou do ohnivého nitra stavby vhazovánny desítky, někdy i stovky obětí, které jsou sežehnuty božským dračím ohněm. V současnosti Ohnivý Drak odpočívá v letargickém spánku, ale podle orčích kněží se blíží hodina jeho probuzení.

Nedaleko Flaming Skull se nalézají tři vesnice jsou trénováni mladí orčí válečníci, New Flayed Elf je velký přístav, bránící pobřeží, Metal Heart se nalézá na ostrově uprostřed hlubokých močálů. zatímco Chopping Necks stojí na plošinách propojených pilířů vystupujících z lávového jezera.

Kultura a Víra.

Orkové sami umí jen válčit a tak pro ně všechnu práci dělají jejich otroci, převážně goblini zotročeného clanu svartdvergirů, kteří prišli do Moraku z jižního Dvergheimu.

Orci uctívají Ohnivého Draka, boha chaosu, který spojil donedávna válčící orčí kmeny.Spící Ohnivý Drak vládne Orkům prostřednictvím jeho posla, Arxanthose, červeného draka, který je ve spojení se spícím bohem skrze sny a poroučí kněžím Dragonboundu.až bude Ohnivý Drak připraven, probudí se a převezme velení nad spojenými orčími armádami a spolu sešlou na Velký Oheň ( Big Burning ) Do té doby nedočkaví orkové připravují svyými válkami půdu pro tuto ohnivou apokalypsu.

Ohnivý Drak požaduje neustálý přísun obětí a tak orćí armády pravidelně vyráží na tažení pro zajatce, kteří jsou pak odvlečeni do Flaming Skull a jsou obětováni nitru dračího doupěte.

Orčímu národu a Flaming Skull tradičně vládnou orčí králové, ale jejich vliv v průběhu historie slábne. Současnou hlavou národa je Uzrok Deathfist, tradicionalista, který nelibě snáší vliv kněžích a podezírá Arxahtose z falšování rozkazů Ohnivého Draka, které až příliš často zahrnují odevzdávání ukořistěných pokladů a potravy ve prospěch Arxanthosova doupěte v Emberhalu.


Orčí král Uzrok velí jedné z největších armád Agonu, jejich jádro tvoří Iron Orks, elitní skupina bojovníků, jejíž členové jsou vybíráni pro jejich sílu, zuřivost a zkušenost, jsou naprosto oddaní Uzrokovi, jehož přímemému velení podléhají. Existují spekulace, že Iron Orks jsou připravováni na zlomení moci Dragonboundu.

Defenders of the Swamp jsou řádem orčích rytířů , kteří zasvětili svuj život čištění bažin Moraku od nepřátel a protože nepřátel není v Moraku nikdy málo, jsou velice zaneprázdněni. Členy řádu se stávají ti nejnásilnější orci ze všech.

Dragonbound je velmi vlivná skupina duchovních, kteří naplňují svůj život službou Ohnivému Draku, dokazujíc svou oddanost odřezáváním si rtů a sebezjizvováním svých těl. Dragonbound se neštítí splétat intriky za Uzrokovými zády, ostatně považují ho za nepodstatnou figurku ve velké hře jejich boha.

Erodach jsou mocné bytosti ovládající ohnivou magii, proslavili se svou vysokou inteligencí a chladnou krutostí, nikdo neví proč a odkud přišli ( nepocházejí z Agonu ). Sami tvrdí, že jsou spojenci Ohnivého Draka a Morackých Orků. ale mnozí tvrdí že prišli do Moraku z vlastních důvod, které skrývají.

Guild of Thugs jsou organizovanou skupinou psanců, kteří se snaží, aby v Moraku zavládla anarchie, snaží se podkopat královskou autoritu a pohrdají kezi Dragonboundu.

Co dělá Orky zvláštními ?

Orci házejí své slabé a nemocné děti do bažin, takže jsou národem fyzickou silou převyšujícím ostatní rasy Agonu, mají také rodové předpoklady pro boj zblízka a vše co vyžaduje brutální sílu.

Orci osedlávají velká divoká prasata ( Death Pig ). V boji prasata kopou silnými kopyty a útočí velkými zahnutými kly, které orčí kováři zdobí kováním a runami.

Orci vidí ve většině ostatních ras pouze zdroj svého sadistického potěšení a přísun obětí pro svého boha. Jedinou rasou s kterou orci vycházejí sjou Mahirimové, kterých si váží pro jejich pro jejich statečnost a bojové umění.




























3024
Darkfall - Archiv / Re:Část Darkfall lore
« kdy: Leden 26, 2011, 01:56:37 odpoledne »
Mirdain of Mirendil

Mirdainové jsou vzdělaní a kulturní lidé, kteří upřednostňují diplomacii před válčením a důvtip před hrubou silou. Jsou kralovstvím jehož vliv je založen na politice, obchodu a v neposlední řadě na dobře zorganizované zpravodajské síti, jejíž vliv sahá daleko za hranice jejich lesem pokrytého království.

V boji se mirdainští  bojovníci s vrozenou ladností a plynulostí, čekající na perfektní příležitost pro smtící úder, vedený s chirurgickou přesností. Mirdainé jsou proslulí stratégové, schopní zdolat nepřekonatelnou přesilu skrze léčky a brilantní taktické manévry.

 Mirendil a Republika

Hranice mirdainské země se neustále posouvají dle vývoje válek, ale jejím jádrem vždy zůstává Mirendil, jihozápadní část Agonu, pokrytá hlubokými, prastarými lesy.

Na severu je Mirendil ohraničen kopci území obývaného Mahirimi, na jihu a na východu, za územím zničeným válkou leží Nagast obávané území Alfarů.

Území je protkáno vynoucími se toky řek, z nichž je největší Irthan, který pramení v nejhlubších a nejtemnějších lesích Mirendilu a rozlévá se do Eirandarských západních bažin. Jinak je Mirendil poměrně jednotvárný a jeho geografickou chudost narušuje jen pár jezer a hor.

Enemies: The beastmen of the Mirendil ( divocí lidé )

Od úsvitu dějin je velký les bojištěm, na němž vedou Mirdainé války s beastmeny, nejstarší elfí písně vyprávějí o vítězstvích dosažených mirdainy v tomto boji a boj proti zbytkům těchto prastarých nepřátel je zkouškou udatnosti mirdainských bojovníků.

Stejně jako Mirdainé, jsou beastmeni deti Midendilu, jehož hluboké lesy jsou jim domovem, ale Mirdainé si váží stromů mezi nimiž žijí, kdežto beastmeni v nich vidí pouze zdroj levného materiálu, který těží v okolí svých osad, které stěhují na nová místa a zanechávají za sebou jen vykácená území v čemž se jim Mirdainé, chránící svůj les, snaží zabránit.

Beastmeni bývají zhruba tři metry vysocí a jejich silná těla jsou pokryta tlustou černou kůží, jejich ruce a nohy jsou silné jako kmeny stromů a na nohou mají medvědí drápy, jejich ruce mají pět silných srstí pokrytých prstu a umožnují jim používat zbraně a nástroje.

Enemies: The Forest Prophets ( lesní proroci )

Dle těchto druidů, patří Mirendilové mezi zvířata a ostatní stvoření lesa, jako kentaři, dryády a víli. Jejich cílem, kterého chtějí za každou cenu dosáhnout je vyčištění Mirendilu od všech civilizovaných kultur, jako jsou právě Mirendilové a beastmenil, neustanou, dokud nebude les zbaven posledního farmáře a měšťana.

Lesní proroci budují své armády užíváním prokletí, kterým ovládají příčetnost bežných  obyvatel lesa a plní jejich mysl nezkrotnou, sebevražednou nenávistí. Takto ovládnutí tvorové, útočí pak na všechna lidksá stvoření která spatří. Pomalu, ale jistě jsou zvířata sžírána tímto prokletím, dokud jsou jejich více mrtvá, než živá těla schopná pohybu.

Nezpochybnitelným vůdcem všech lesních proroků. je obrovský a prastarý drak, který obývá jeskyně hluboko pod Mirendilem, jeho cílem je stát se vládcem Mirendilu, ale pro splnění jeho snu, musí nejdřím dostatečně oslabit Mirendilskou Republiku.

Charybdis

Hlavní město Mirdainské Republiky se rozkládá kolem pramenů řeky Irthan a stojí zpoloviny na zemi a z poloviny na plošinách umístěných ve větvích stromů, pravidelně obestupujících koryto řeky, které se poté co opouští město mění v obrovský vodopád, jehož třísťící se vlny tvoří vodní opar, který způspuje při pohledu ze stromových plošin dojem, že město pluje v mracích.

Jako většina Mirdainských sídlišť, je Charybdis stavěno v několika stromových patrech, které jsou navzájem propojeny schodišti, výtahy a dřevěnými mosty. Mirdainé milují život v korunách obrovských stromů, ale čáset jejich budov stojí na pevné zemi.

Kariéra mirdainských dobrodruhů začíná v jedné ze tří vesnic v okolí Charybdisu, King's Holdfast ležícé nedaleko jednoho z největších vodopádů, Leafhelm umístěný na horských plošinách a Beladin rozkládající se ve větvích Eryasilu největšího stromu celého Agonu.

Kultura a víra

Mirdainské republice vládne šechtická třída elflordů, kteří jediní mohou bát zvoleni do parlamentu, který rozhoduje o všem důležitém, vydává zákony a řídí politiku republiky. Z řádu elflordů je také zvolen Aran, který pak zastává funkci symbolické hlavy státu.
 
Základy republiky byly položeny v dobách Usurpské války, která skončila před 80 000. lety. Během dlouhých let se stal právní systém republiky velmi složitým, plným zvyklostí a rituálů, které jsou velmi komplikované, neprůhledné a často nepochopitelné pro zahraniční pozorovatele, což Mirdainé považují za důkaz, že ostatní rasy nejsou dost inteligentní a způsobilé pro moderní vedení státu a jeho administrativu.

Nepříliš náboženky založení Mirdainé vidí les jako živou bytost, kterou je nutné respektovat a chránit, což je základním prvkem jejich kultůry. Mirdainský kalendář obsahuje spoustu rituálu, prováděných na počest lesa.

Na první pohled se může zdát Lesní Republika klidným až nudným místem, ale kdo se ponoří hlouběji do politiky Mirdainů objeví ostré frakční boje o moc, ve kterých často padají hlavy.

Přestože na emeraldovém trůnu sedí Aran, je republika řízena elflordy, kteří jej zvolili a on sám je pouhá figurka. Konzervativní elflordi mají zájem o zachování stávajícího stavu republiky, který jim vyhovuje a jsou schopní tento svůj postoj nemilosrdně bránit.

Pojmenován po magické věźi, která se tyčí nad jejich pevností v Iriendiru, jsou Serene Spire prastarým řádem mágů. Sílu mágu není radno podcěňovat a jsou zdatnými politickými soupeři stoupencům emeraldového trůnu, stejně arogantními, ale o něco méně konzervativními a přístupnějšími novým názorům.

Členové frakce Arrowhead nemají příliš v lásce diplomacii a špionáž a raději by řešili problémy s nepřáteli republiky tvrdou válkou, krom toho mají pocit, že přišel čas na změnu politického režimu a chteli by nahradit parlament vojenským režimem.

Circle of Druids jsou ochránci lesa a jsou zdrojem lesní magie Mirdainské společnosti. Druidové se staví jakémukoliv využívání lesa a jsou zapřísáhlími nepřáteli beasmenů. Hluboké znepokojení v nich také vyvolává sílící armáda lesních tvorů ovládaných krutou magií bezohledných lesních proroků.

Co dělá Mirdainy zvláštními ?

Lesní lidé se rodí s vrozeným magickým talentem a i ti nejméně nadaní jsou schopni osvojit si nějaké magické dovednosti.Mnoho Mirdainů se od útlého dětství učí lovu a tak jsou z nich v dospělosti výborní lučištníci.

Mirdainé jezdí na velkých kočkovitých šelmách Aerdinech, které byli vyšechtěny do velikosti, poslušnosti a dravosti, jsou podobné sněžným levhartům ze severního Niflheimu, mají bílou, černě skvrnitou srst, dlouhý huňatý ocas a bledé modré oči, jsou vybaveny dvěma mohutnými šavlovytými zuby, které používají v boji. Mirdainští jezdi sedlají aerdiny jednoduchými sedly z měké kůže, které je nikterak nebrzdí v pohybu.

Mirdainé jsou dlouholetými a spolehlivími spojenci lidí a trpaslíků i když jejich povýšená povaha a tendence považovat se za přirozené vůdce této aliance občas způsobuje drobné třenice. Mirdainé preferují clany složené z lidí a trpaslíků, spojenectví s dalšími rasami je možné, ale málo pravděpodobné.



















3025
Darkfall - Archiv / Re:Část Darkfall lore
« kdy: Leden 26, 2011, 01:56:17 odpoledne »
Mahirim of The Tribelands

V chladném svetle měsíce beží mahirimská směčka nocí, hluboko v území jejich nepřátel, bez slitování ničí a zabíjejí a pak zmizí stejně rychle jako se objevili, zanechávajíc za sebou skázu po bleskovém útoku.

Mahimirimové jsou nelítostnou rasou predátorů a jejich civilizace je mladá. I přesto že již žijí v domech a mají své zákony, přežívají v nich lovecké instinkty jejich krutých předků.

The Tribelands

Pláně, jde mahirimové žijí se nacházejí v severozápadní části ahonského velkého kontinentu, sousedy jim jsou na východě trpaslíci a na jihu elfové.

Tribeland je kopcovité území s velkými, ale řídkými, listnatými lesy. divoká země plná lovné zvěře i obrovských monster, často zde žijí také Gnollove ( http://darkfall.wikia.com/wiki/Gnoll ). Nebezpečí v Tribelnadu představuje Mooncult, pokřivená humanoidí rasa podobná mahirimům, uctívajícího poloboha Moonbeasta.

Red Moon

Hlavní město mahirimů, Red Moon, se rozkládá po několika travnatých ostrovech na jezeře v srdci Tribelandu, skládá se z nízkých dřevěných budov rozmístěných v korunách prastarých stromů, kde se spojuje příroda s civilizací.

Siluetě Red Moonu dominuje zvláští budova vejcovitého tvaru, nazývaná Moontower, postavená z velkého množstvé vzácných měsíčních kamenů. Věž je starší než město jenž ho obklopuje a nikdo neví kdo jí zde postavil a dal jí její unikátní tvar, je svatým místem pro uctívače Theia, kteří v jejím okolí postavili několik velkých kostelů.

Mladí mahirimští lovci ( hráči ) začínají svůj výcvik v jedné ze tří vesnic nedaleko Red Moonu.

Kultura a víra

Mahirimové uctívají bohyni Theiu,která se zjevuje jako druhý měsíc plující nad Agonem, obecně nazívaný Ghost Moon. Theiino božství má několik aspektů, je uctívána jako bojovnice, dobyvatelka, lovkyně i jako ochránkyně divoké přírody.

Donedávna byli mahirimové rasou kočovných lovců a bojovníků. žijících v dočasných táborech. Současný vývoj, kdy se mahirimové usadili a vyhlásili Tribeland jejich královstvím, přinesl král-prorok Amurrran, který viděl budoucnost národa v založení moderního státu a přesto že Amurran je již dávno mrtev, "starší" Red Moonu pokračují v naplňování jeho vize.

Hráč může ovlivňovat dění v Tribelandu skrze úkolvy přijímané od jedné z šesti organizací :

The Elders of Red Moon, následovníci krále-proroka Amurrana, kteří chtějí udělat z Tribelandu kulturní a vojenskou mocnost.

The Long Claws, lovci, kteří jsou v konfliktu se Amurranovi následovníky, neboť si přejí zachovat mahirimi jako nezkrocený, kočovný národ nájezdníků.


The Wolfmasks, elitní bojovníci sloužící "starším" Red Moonu, jejich jméno je odvozeno od tradiční bojové masky, kterou používají.

The Ghost Pack, společenství nejtvrdších lovců, bojujících proti nejobávanějším příšerám Tribelandu, občas loví i ostatní mahirimi, aby ukojili své zvrácené lovecké touhy.

The Cult of the Moonbeast, uctívači starého zlého poloboha, občas nečekaně udeří někde v Tribelandu a zabíjejí vše co jim zkříží cestu, snaží se tak demonstrovat sílu a divokost jejich boha, který je nechal zmutovat.

Co dělá mahirimi zvláštními ?

Ve vzpřímeném postoji se pohybují stejně rychle jako příslušníci ostatních národu, ale když cestují, využívají k pohybu všechny čtyři končetiny a behají rychle jako koně, které tak pro ně nejsou nezbytní k cestování, ale pokud chtějí, nebo cestují ve společnosti ostatních ras, mohou využívat cestovní zvířata ostatních ras.

Mahirimští kovářští mistři vyrábějí jako jediní Ghost Clawy, zbraně které se vyrábějí z extrémě špatně dostupných měsíčních kamenů. Ghost Clavy jsou požehnané Theiou, měsíčí bohyní a v měsíčním světle je vidět světélkování tajemné aury, která je obklopuje.

S ohledem na divokou válečnickou historii mahirimů nepřekvapí, že nemají mnoho přátel, oni sami nejvíce respektují stejně bojovné orky v nichž spatřují rovnocené soupeře, ale jsou ochotni přidat se i ke clanům ostatních ras.
























3026
Darkfall - Archiv / Re:Část Darkfall lore
« kdy: Leden 26, 2011, 01:55:46 odpoledne »
Dwarves of Dvergheim

Jako lavina blýskající se ostřím seker, valí se bojišti Agonu šiky trpaslíků.. neskloní se před nikým a neodpočinou si, dokud nedosáhnou vítězství. Trpaslík nehledí na to, jak špatně se bitva vyvíjí, ani na velikosti přesily proti které stojí, vždy s neotřesitelnou jistotou věří, že dosáhnou svého vítězství, díky svému umění ovládat zbraně ukuté trpasličími mistry, své fyzické síle a velké statečnosti.

Trpasličí národ se již téměř 20 000 let připravuje, dle stanovených instrukcí, na splnění velkého úkolu, který má být obsažen v knize, kterou svému národu před dávnou dobou zanechál sám Ymir.

Zasmušilí, mlčenliví , do oceli zakutí trpaslíci jsou děti hor, zahleděni sami do sebe pohrdají bohy a následují tisíce let dlouhou cestu k dosažení dokonalosti, kterou jim předpovědel Ymir, zakladatel trpasličího národa.

Dvergheim

domovina trpaslíků leží ve středu severní části Agonského velkého kontinentu, na západ sousedí s mahirimským územím a na východě s orčím národem Moraku.

Dvargheim je hornatá krajina, kde si ledovcové řeky hledají cestku skrz úzká ůdolí, mezi zasněženými vršky.Mezi horami jsou úrodná ůdolí, kde rostou vysoké borovice a farmaří zde gnomové, mírumilovný národ, využívající ochrany trpaslíků výměnou za část jejich farmářské produkce.

Vzdálená údolí Dvergheimu jsou obydleny Svartdvergiri, skupinou trpaslíků, kteří nechtěli následovat Ymirovu cestu a podlehli vlivu cizího škodolibého božstva, které je proměnilo v monstra, která jsou nyní hrozbou pro všechny, kdo by se pokusili horami projít.


Ymir's Tear ( Ymirova slza )

Trpasličí hlavní město leží v obrovské, trpaslíky vyhloubené jeskyni, hluboko pod vysokými horami Dvergheimu, jeho jmého je odvozeno od uskupení skal ve středu jeskyně, které tvoří přirozený sloup mezi stropem a dnem jeskyně a připomíná tvar slzy a také podle zkrocené řeky tekoucí skrz město a pohánějící kola trpasličích dílen a kováren.

Jako připomenutí trpasličímu národu, že jejich budoucnost leží mimo jeskyně, které obývají, rozmístil Ymir před dávnými časy sestavu drahokamů a křištálů pod strop jeskyně a ty dodnes svítí jako hvězdy na nebi za Ymirových časů.

Nedaleko Ymirovi Slzy leží tři vesnice, ve kterých se trpasličí dobrodruzi připravují na střet s okolním světem, Hammerdelve na severu je silně střežená vojenská tvrz, která leží uprostřed horského jezera. na jihozápadě leží Vafather's Edge skrz který tečou lávové řeky a je to jediné místo na světě, kde jsou kovárny schopné ukout Ildhammery ( specální trpasličí kladivo, umístím sem někam obrázek ) Na západě leží Eirhjelm, proslavený svými bohatými doly a krásnou přírodou.

Kultura a víra

Trpaslíci následují učení Ymira, legendárního trpasličího kovářskího mistra, který ukoval mnoho největších trpasličích děl a založil trpasličí civilizaci. Ymir strávil poslední roky svého života psaním kdnihy, kde je krok po kroku popsán plán pro příštích 20 000 let, Ymirovo učení určuje vývoj, kterým se má ubírat vývoj trpasličí techniky, v čem se mají zdokonalovat a co vyrábět.

Ymirovím cílem je vytvořit dokonalou rasu a národ. Trpaslíci se přibližují ke splnění všech kroků, uvedených v knize a pojejihžh splnění by měli být schopni splnit poslední Ymirův ůkol.

V této vypjaté části Dvergheimské historie, mladý a energický král trpaslíků Sigurd Greyfell napadá tradiční výklad Ymirova učení a šeptá se, že si nechává část učení sám pro sebe.

Trpasličí hrdina ( hráč ) se může zůčastnit série národních questů zaměřených na dokončení Ymirova učení, tyto questy mu budou vytyčovány prostřednictvím šesti frakcí, které dominují Dvergheimskému národu.

Co dělá trpaslíky zvlášťními ?

Příroda obdařila trpaslíky velkou vytrvalostí a vyzickou i duševní vytrvalostí. Jsou výbornými kováři a trpasličtí mistři kovají nejlepší zbraně i zbroje. Pouze trasličí kováři dokáží ukout Ildhammer, runové kladivo, jehož nejdůležitější složkou je večně žhavá láva.

Trpaslíci jezdí na velkých, svalnatých horských zvířatech nazývaných Garmirové, jenž jsou bojovnějším druhem horských býků. Garirové v boji využívají rychlost a masivnost svých těl k výpadům na protivníky, trpaslíci vylepšují jejich bojové vlastnosti opancéřováním jejich těla i hlavy kovovými pláty.

I přes silnou sebestřednost trpasličí rasy, dokáží trpaslíci dobře vycházet s mirdainy a lidmi, kteŕí si jich váží pro jejich kovářskou zručnost a odhodlání s jakým plní svůj velký plán. Trpaslíci se mohou připojit do clanů tvořených příslušníky techto dovu ras.













3027
Darkfall - Archiv / Část Darkfall lore
« kdy: Leden 26, 2011, 01:54:53 odpoledne »
Alfar of Nagast

Marně by jste hledali jakoukoliv známku dobra v Alfarském národě, neboť jejich mysl si podmanil jejich šílený bůh Melek, jediným potěšením pro Alfary je utrpení druhých a jediné co převyšuje jejich touhu po týrání a ničení, je touha potěšit jejich boha.

Alfaři podnikají divoké noční nájezdy do zemí svých sousedů, objevují se zničeho nic a rozsévají smrt a skázu, když své dílo dokončí zmizí opět bezestopy v temné noci.

V boji se Alfaři proměňují v zabijácké strojé poháněné nenávistí, jejich ignorace nebezpečí a vrozená zručnost z nich dělá nebezpečné nepřátele.Alfaři jsou velmi individualištičtí a neradi bojují ve větších skupinách, pokud to není ve jménu Meleka. Pokud dojde k bitvě, každý Alfar spoléhá na sebe a své instinkty, nebo se drží v malých dobře sehraných skupinách.

Domov Alfarů leží v jižní části Agonského velkého kontinentu, mezi lidským územím Mercií na výchoďe a mirdainskou lesní říší na západě.Alfarské hlavní město Aphelion leží na břehu podzemního jezera nazývaného Hrdlem.
Melek sám pak obývá Vež Ticha, která vysí nad hladinou jezera a s městem je spojen jediným, těžce chráněným teleportem.

Alfaři nemají rádi slunce a mnoho jejich měst je z větší části v podzemí, především obytné budovy a houbové farmy bývají pod povrchem země, zatímco administrativní a obchodní budovy stojí na povrchu.

Melekova vůle je jediným zákonem v Nagastu a ačkoliv jsou jeho pohnutky často nečitelné a zvláštní, Alfaři se mu plně podřizují. Ač plně šílený, je Melek geniální stratég, splétající dlouhodobé plány pro Alfary a Agon, tyto plány a jejich realizace Meleka dlouhodbě zaměstnávají a běhěm jeho nepřítomnosti si Alfaři vldádnou sami, což vyúsťuje v časté nepokoje, neboť Alfaři často odmítají být poslušni jinýn přáním než Melekovým.

Melek ve svém národě nestrpí nešikovné či slabé jedince a proto zavedl program eugeniky, tedy selekce, kdy jsou silní a chytří podporováni, kdežo slabí a tedy nepoužitelní jedinci jsou zabíjeni, tento program řídí kněží Rohatého Kruhu.( Horned circle )

Zdrojem alfarské magie je Melek a stejně jako je nepředvídatelný on sám, jsou špatně předvídatelné i výsledky alfarského čarování, jednotliví Alfaři se rodí s talentem k učité magii v níž pak vynikají.

Alfaři jezdí na shulnganských dracích, což jsou v podstatě malí draci bezkřídel, na kterých je ale vidět, že před nemnoha generacemi, předtím než se přizpůsobili podzemnímu prostŕedí, uměli létat. Draci mají dlouhé zahnuté drápy upravené k boji a bílé slabě žhnoucí oči bez panenek, v boji draci plivou oheň a používají svůj ocas, pokrytý ostrými šupinami.

Pouze Alfarští řemeslníci umí stvořit Ilshardy, dlouhé zbraně z kovu připomínajícího povrch pavoučího brnění černých vdov.Ilshard ma dlouhou rukojeť a ostří pokryté drobnými háčky, které bojovníci často před bojem máčejí v jedu.

Pro Alfary, kteří hluboce nenávidí všechny ostatní inteligentní rasy v Agonu, je těžké vstoupit do byť dočastného spojenectví s ostatními rasami a je nepravděpodobné, že by se Alfar stal členem clanu jiné rasy, byť by k tomu byl clanem vyzván.






3028
Darkfall - Archiv / Darkfall FAQ
« kdy: Leden 26, 2011, 01:29:07 odpoledne »
Bylo nebylo :

Darkfall je pro mnohé z nás nejočekávanější projekt blízké budoucnosti, jeho vydání se rychle blíží, termín je stanovem na 29.Leden 2009 a spousta hráčů se začíná zoufale pokukovat po vaně s tekutym dusikem a přemýšlí o mesíčni sebehybernaci ..

Mno a pro ty co došli k tomu že to raději zkoušet nebudou, protože by si mohli poškodit vanu se aspoň podíváme co nám o Darkfallu řekne FAQ na officiálních stránkách hry ( www.darkfallonline.com ).

General

Darkfall je next generation massively online role playing game s perzistentním světem ( to není velké překvapení ) Perzistentním světem je myšlen svět který se vyvíjí a mění v závyslosti na aktivitách hráčů, příbehu atd ...pojem next generation FAQ vysvětluje tím, že přestože je Darkfall inspirován prukopníky mmorpg jako Ultima Online, Everquest a Asherons Call, využívá pokročilé technologie, nikdy předtím nepoužité, bohužel není nikde uvedeno jak dlouho na stránkách Darkfallu tato informace je a s ohledem na sedmiletý vývoj Darkfallu a rychlý progres mmo scény bych toto prohlášení zatím radši nechal stranou.

Jaké elementy Darkfall přinese ? Část systému real-time strategických her a akčních her, budování království, politiku, diplomacii, války o území a rasové války a krom dalších věcí svobodu jednání, kterou si vysvětluji jako možnost hráče vydat se svou vlastní cestou, tedy ne-cestou určenou vývojáři hry vytvořením questů pro určité levely, která hráče za ručičku provede od prvního po poslední level, které je dnes bežná v neustále zjednodušovaných mmo hrách.Tato vlastnost hry je celkem uvěřitelná s ohledem na absenci levelů ve hře.

Darkfall vyvíjí společnost Adventurine SA, púvodem z Athen v Řecku, což vyvolává lehké obavy, neboť Darkfall má být první takový počin této společnosti, každopádně jim držme palce.

The Story

Hra se odehrává ve světě Agon a nemá klasický příběh ( který by většina hráčů nikdy tak jako tak nečetla ) Po spuštění hry hry budou hráčům poskytnuty stopy k hledání artefaktů ( word-stones) které budou odhalovat dynamicky vyvýjený příběh. Na první pohled to připomíná systém gm questů z UO, kdy odehrávají aktuálně vymyšlené zápletky, které se volně skládají do dějových linií. což je pro natěšené hráče určitě přirozenějśí než studování, byť sebelepšího, sáhodlouhého příběhu.

O světě už jsou samozřejmě známá některá fakta, najdete je pod odkazem na http://www.darkfallonline.com/world_lore/

Svět Darkfallu

Jak velký je svět ? Svět je obrovský, pravděpodobně největší mmo svět který byl kdy vytvořen ( to je silné prohlášení ) obsahuje stovky ostrovů k prozkoumání, kde si můžete postavit svou tajnou základnu. Během cestování po Agonu narazíte na mnoho unikátních terénů a tisíce stop vysokých hor, které čekají na váš výstup a prozkoumání.

Jaký je směr hry ? Darkfall je fantasy dobrodružná hra, kde je vše možné, setkáte se s draky, elfi, orky, mágy, zúčastníte se obrovských bitev a nikdy nekončícího boje mezi dobrem a zlem.

Má darkfall save zony ? Ne, v Darkfallu není bezpečá zóna, kterou si hráč sám nevytvoří, není na světě místo, kde by hráč nemohl být atakován jiným hráčem. Je tu samozřejmě  relativní bezpečnost ve vetším počtu hráčů a v hráčských městech chráněných strážemi, ale i zde můžete být napadadeni. Nejezpečnějšími místy v Darkfallu jsou zřejmě hlavní města jednotlivých ras a hráčské domy.

Je Darkfall PvP hra ? Nazvat Darkfall PvP hrou by byla hodně velká zkratka, samozřejmě v Darkfallu je hodně PvP, ale hlavní zaměření hry jde směrem k budování království, dobývání a boj o území. Boje mohou být hodně masivní a k výhře bude zapotřebí víc než jen PVP skill, Darkfall je spíš jako mmo real time strategie ( z pohledu guild ) než pouhá PvP hra.

Budou k dispozici i ne-PvP světy ? Rádi přemýšlíme o Darkfallu jako o hře bez omezení pro hráče, která by nedávala smysl. Fantasy svety obsahují boje a války, je to jejich přirozenou součástí a dělá je to zajímavými .. takže se omlouváme, ale žádná měkčí verze Darkfallu nebude ( we cannot offer a “softer” version of Darkfall.  )

Nemám rád PvP, proč bych měl hrát Darkfall ? Pokud tomu dáš šanci, poznáš že Darkfall je dobře vybalancovaná hra, například je tu velká nabídka questů a široké možnosti craftingu. Darkfall nabízí ekonomiku striktně vedenou hráči a více výrobních a obchodních možností než ostatní současné mmo hry. Navíc je svět opravdu velký, takže neni problém vzít pár přátel a bezpečne se v něm ztratit z očí PvP chtivých hráčů.

Jak je vyřešeno zabíjení mezi hráči ? Kdokoliv může napadnout kohokoliv a hra přímo pobízí k napadání příslušníků nepřátelských ras. Kažé království má své vlastní stráže a ty se chovají dle příkazů krále a lordů ( hráči ) Mužete jim nařídit aby ůtočili na vše živé vyjma členů clanu, nebo napadání určitách hráčů, rasy nebo příslušnosti ( good, neutral, evil )

Koli hráčů může bát najednou ve světě ? Doufáme, že se nám podaří udržet 10 000 hráčů online najednou, více ukážou zátěžové testy.

Jsou v Darkfallu zóny ? Ne, v Darkfallu žádné zány nejsou, jen kráté loadování při vstupu do dungeonů a domů.

Jak fungují spawny ? Jsou statické, nebo dynamické ? Bežný spawn je dynamický, npc se po zabití spawnuji na různých místech a pokud je budete zabíjet na stejném místě často, mohou se úplně přesunout na jiná území.

Počasí ? Dení a noční cykly ? Agon je krásné a atmosferické místo s kompletní fyzikou světa, budete překvapeni. Počasí má dramatické efekty a střídání dne a noci doprovází krásné západy a východy slunce. Cyklus dne a noci není ještě definitivně nastaven, ale bude se pohybovat v řádu 4 hodin.

Jak mohu cestovat na vzdálená místa ? Na koni a jiných mountech, loděmi i pomocí magie ( Darkfall by měl mít markovatelné runy ) Zde najdete mapu Agonu http://www.darkfallonline.com/world_lore/subcontinents.html

Characters

Kde postava začíná ? Hráčova postava zčíná hru nedaleko hlavního města jeho rasy a nemá u sebe o mnoho víc než vlastní jméno, základní výbavu a neutrální příslušnost.

V Darkfallu má hráč příslušnost ? ( aligment ) ano, začnete jako neutrál a podle vašich činů se příslušnost mění v průběhu hry. Změnit příslušnost na zlou ( evil ) je snadné, ale život vám to příliš nezjednoduší. bude na vás útočit většina stráží, clany a hráči po vás pújdou a změna k dobru ( good ) je velmi obtížná.

Potřebuji levelovat ? Ne, v Darkfallu nejsou levely, hra je 100% založená na skillech, například pokud budete chtít používat meč, koupíte si od NPC, nebo jiného hráče skill swordsmanhip a trénováním si ho budete vylepšovat.

Jak funguje vývoj postavy ve vztahu k povolání ? Nemáme klasická povololání, chceme ponechat hráči co největší svobodu. Pokud budete chtít být trpaslík s jednou sekerou v kažé ruce, tak se prostě naučíte používat sekery a kdyže se později rozhodnete že by se hodilo trochu magie, půjdete a koupíte si pár magických skillů. Stejně bude fungovat crafting. Není způsob poškození charakteru špatnou volbou skillu, můžete hrát jak chcete. Zárověň vám hra nabízí přijmout jedno z prestižních povolání.

Co jsou prestižní povolání ? jsou to povolání jako paladin assasin, gladiator, enchanter atd ..a je to možná cesta, kterou se můžete vydat.Výběr povolání vám umožní používat speciální skilly a kouzla, což je vyváženo nekterými omezeními, druid například nemůže používat kovové zbroje a paladin dává polovinl výdělku své církvi.

Výběr povolání neni definitivní, můžete ho měnit s několika dočasnými postihy.

Co se stane, když zemřu ? Když charakter zemře, všechny jeho věci zůstanou v těle, dokud z něj nejsou vyjmuty.


Musí má postava jíst ? Pokud bude vaše postava hladová, bude mít pár malých postihů, budou se jí pomaleji regenerovat hp, mana atd, ale nebude to nic strašného, rozhodně nezemře.

Ve hře jsou skilli jako farming a lov zvířat, pokládání pastí, pečení, rybaření atd, které si budou moci hráči díky spotřebě jídla užívat.

Může hráč vlastnit dům ? hráč může vlastnit domy ruzných velikostí a designu, od malých srubů po velé hrady a pevnosti. Hráč bude mít možnost upravit si vzhled svého domu.

Ovlivní nošení armoru moji rychlost pohybu ? Ano, pokud oblečete těžkou zbroj, budete pomaleji běhat a plavat.

Skills & Spells

Kolik skillů a kouzel bude v Darkfallu ? Nyní máme koulem 300 skillů a 200 kouzel, doufáme však že ve výsledku bude ve hře kolem 500 skillů a 500 kouzel.

Jak získám nové skilly a kouzla ? Většinu si koupite od NPC, které vás naučí základům vy můžete pokračovat v tréningu. Nekteré skilly a kouzla se budete moci naučit od ostatních hráčů.

Jaký je systém kouzel ? Kouzla jsou rozdělená do různých škol magie : Lesser Magic, Greater Magic, Element of Fire, Element of Earth, Element of Water, Element of Air, Witchcraft, Spell Chanting, Necromancy, Wild Magic, Arcane Magic, and Ritual Magic, navíc je pár speciálních kouzel, nezařazených do škol, přísluší k nekteré rase, nebo k povolání.

Mohu se tedy naučit všechna kouzla a skilly ? Některá kouzla a skilly jsou vázány k rase, rasy mají zkrátka pár omezení toho co mouhou a nemohou dělat. Trpaslík například vždy bude lepší v boji nablízko než v kouzlení, určitě se naučí perfektně ovládat své zbraně a naopak se nikdy nenaučí nejtěžší kouzla. Každopádně jsou trpaslíci nejlepší kováři, umí kovat lepší magické zbroje než kováři ostatních ras.

Mohu kouzlit ve zbroji ? Ano, můžeš kouzlit, ale čas na zakouzlení kouzla se znatelně prodlouží. Například, pokud budete kouzlit kouzlo v róbě 2 sekundy, můžete to samé kouzlo v plné plátové zbroji kouzlit o ár sekund déle, navíc je zde větší šance, že se vám kouzlo vůbec nepovede.

Items & Crafting

Může hráč vyrábět kouzelné předměty ? Darkfall má dobře vyvinutou tvorbu itemů, která umožnuje hráčům tvořit mocné předměty jako zbraně, zbroje, kouzelné hůlky, lektvary, jídlo atd.. Věnovali jsme hodně času herní ekonomice.

Budou se předměty ničit ? Ano, budou.

Bude možné předměty opravovat ? Je to možné, s příslušným skillem a nástroji. Nicméně po pár opravách se předmět zničí.

Society & Clans

Měl bych se připojit ke clanu ? Můžete hrát jak chcete, ale pokud se chcete zůčastnit válek o území a vládu v královstvích, připojte se ke clanu, nebo si s přáteli založte vlastní.

Jaké mám jiné možnosti, než přidat se ke clanu ? Hráč je limitován pouze svou představování, ale například můžete hrát osamělého dobrodruha, lovícím magické předměty a slávu, nebo se můžete stát žoldákem a prodávat své služby nejvyší nabídce. Můžete se stát obchodníkem vypravovat karavany a prodávat zboží ve vzdálených městech, kupovat kůže of Mahirimských lovců a draze je prodávat ve městech lidí. Můžete se spojit s několika přáteli a stát se piráty, jezdit po moři a lovit lodě obchodníků, nebo se stát trpasličím kováŕem, kovat speciální zbroje nebo třeba farmáčem, které pěstuje byliny a kouzelné příměsi, možností je hodně.


Bude možné založit clan pro více ras ? budou běžné clany složené z elfů a trpaslíků,  nebo clany orků a mahirimů. Afari mají sklon držet se dál od ostatních ras.

Pamatujte, že lidské NPC jako stráže a vendoři nebudou tolerovat orky a alfary a budou na né automaticky útočit i kdyby byli ve stejném clanu. V alfarském měste zaůtočí stráže na každého, kdo nebude alfarské rasy.

V Darkfallu zřejmě vzniknou i clany s členy ze všech ras, pŕedpokládáme, že to budou malé zlé ( evil ) clany, které si postaví základnu někde ve vzdálené lokalitě, kde nebudou zatahováni do bojů o města, protože pro ně bude téměř nemožné najmout si NPC stráže, které by jim pomohli město bránit. Teoreticky je možné že velmi silný clan složený ze všech ras bude moci provozovat i velké město a bojovat o nová ůzemí bez pomoci najmutých NPC pomocníků, ale to bude velmi těžké.

Jak si udržím přehled o nastavení zákonů jednotlivých měst ? hráči si mohou najít potřebné informace na politické mapě obsahující informace o tom, kdo ovládá určitý městský stát nebo království, nastavení jeho zákonů a kdo bude napadán strážemi.

Economy

Bude mít Darkfall universální banku ? Zatím to testujeme, líbí se nám představa, kdy pokud si uložíte třeba meč do bankovní schránky, budete se pro jeho opětovný výběr vrátit do té samé banky, ale to by mohlo znamenat otravné dlouhé cesty a jako u všeho, musíme si vybrat mezi realismem a hratelností.


Jak bude fungovat obchod ? Vyvinuli jsme sofistikovaný obchodní systém, který snadno spojí prodejce a zákazníky ve hře i mimo ni, více se dozvíte později.

Mohu mí zvířata, nebo najmuté pomocníky ? Můžete mít zvířata i pomocníky, počínaje zkrocenými a okouzlenými zvířaty a monstry, přes vyvolané skeletony až po najmuté stráže vendory etc ..

Co bude takový najmutý pomocník umět ? Mohou vás následovat, bojovat s vámi, mohou nosit zásobi nebo používat skilly a spelly například k léčení vašich zranení atd .. umí v podstatě vše co hráči, také umí plnit složitějšé úkoly jako patrolovat po vašem městě, vyhledávat protivníky, zločince a zloděje, mohou prodávat zboží ve vašem obchodě, nebo pro vás těžit minerál v dolech, můžete je poslat do lesa těžit dřevo nebo pro vás mohou celý den chytat ryby.

Combat & Conquest

Rasové války ? Ano, v Darkfallu je šest ras Elfové. Trpaslíci, Lidé, Mahirimové, Orkové a Altaři. Každá z ras má jiný politický vztach s ostatními rasami.
Elfové jsou v míru s Trpaslíky a Lidmi, jsou nedůvěřiví vůči Mahirimům a jsou ve válce s Orky.
Všichni nenávidí Alfary a Alfaři nenávidí všechny.
Ve výsledku to znamená, že Elfové mohou bezpečně chodit po lidských i trpasličích městech, bez ohrožení strážemi a mohou zde prodávat i nakupovat, pokud se však Elf vydá do orčího města, bude napaden strážemi i hráči ( kill on sight )


Mohu být úspěšným bojovníkem bez používání magie ? Je to možné, ale ne jednoduché, balancujeme magii, boj zblízka a boj na dálku, tak že by mělo být možné bojovat i bez použití jakékoliv magie pokud jste zásadně proti jejímu používání, múžete si aspoň pomoci magickými předměty, nápoji a svitky.

Mohu si získat jméno jako sólový zabiják ? Můžete, ale nebude to snadné bez podpory a výhod z hraní ve společnosti. Navíc jste omezen tím co sámi zvldádnete proti přesile. Každopádně pokud jste inteligentní, vytrvalí a zkušení, můžete být velmi úspěšným "lone wolf" hráčem.

Mohu bojovat ve městech ? Ano, můžete v Darkfallu nejsou žádné nebojové zóny.

Nebojíte se že hráči zabíjející koho je napadne mohou zničit hru ? Ne, stát se takovým zabijákem je sice velmi jednoduché, ale je to těžké hraní, budete mít všude nepřátele a budete mít problém najít bezpečné místo pro obchod a přístup k bance. Múžete hrát jak chcete, ale ponesete zodpovědnost za činy které spácháte.

Jak ovlivní vaši příslušnost( good, neutral, evil ) boje mezi dvěmi dobrými ( good ) clany ? Jakmile je mezi klany vyhlášena válka, neovlivňuje chování mezi jejími členy jejich příslušnost.

Může jeden hrát projít tělem druhého ? Ne, blokování vchodů je jednou z bojových taktik v Darkfallu, Je možné hráče a monstra odstrkovat z cesty.

Gameplay

Musím strávit hraním půl života abych byl dobrým hráčem ? Časté hraní vám umožní posilovat váši postavu, zlepšíte se v užívání skillů i v orientaci ve hře samotné.Nicméně vše ve hře není založeno jen na vaší osobní zkušenosti s hraním a skilly vaší postavy mají svůj strop, občasný hráč si Darkfall může užívat stajně jako hard core pařan.

Mohu hrát všechny rasy na jednom serveru ? Nemůžete, je to něco o čem jsme dlouho diskutovali a věříme, že by to mohlo být nepatřičně zneužito, například ke špionáži obrany měst protivníka. Pokud si chcete skusit jinou rasu, můžete si ji skusit na jiném serveru.

Jak řeknu svému NPC pomocníkovi co od něj potřebuji ? Můžete mu dávat jednoduché příme rozkazy, jako "léči mě" nebo můžete podrobněji nastavit jeho chování přes NPC ingame interface. Tento interface vám například umožní přikázat vašemu pomocníkovi léčit vás, pokud hodnota vašeho zdraví klesne pod 10%, samozřejmě váš pomocník musí disponovat skillem, který mu to umožní.
NPC pomocník zná stejné skilly a kouzla jako hráči, čím více a čím lépe se je naučí, tím více bude chtít peněz za jeho služby.

Comunity

Bude ve hře podpůrný personál ? Ano, při spuštění hry budou ve hře pomocníci vybraní z Darkfallovské komunity dobrovolníků, jejich úkolem bude poskytovan zákaznickou podporu a in-game asistenci.

Co je program dobrovolníků ? Máme pár lidi pomáhajících nám dobrovolně s herní komunitou, pokud se chete stát dobrovolníkem, můžete se o to u nás přihlásit ( zřejmě na fóru)

Je ve hře nejaký věstník ( bulletin board ) ? ano je.

Jakou podporu připravujete pro clany ? Připravujeme jim prostor pro clanové stránky na officiálním webu Darkfallu, nabídneme jim in-game věstníky a nejlepší in-game, out-game comunikačí nástroj, který kdy byl k vidění v online hře.( ano, to je je jedno z těch ambicióznějších prohlášení )

Jaký komunikační systém hra nabídne ? Vytvořili jsme upravitelný komunikační systém, který funguje ať je váš charakter ve hře nebo ne.

Jak mohu získat informace o jiném herním charakteru ve hře ? Můžete prozkoumat jiného hráče a získat profil, který bude vypadat třeba takto .. The Titanic Honorable Paladin Cornelius GoblinsBane // General of clan The Inner Circle - Grandmaster swordsman – married to Mary of clan The Inner Circle. ( pra pra pra pra pra pra pra pra pra pravnuk Lorda Britishe )

Developement

Kde najdu nějaké informace o teamu Darkfallu ? více informací bude brzo na officiálním webu Darkfallu ( týý jo )

Poslouchají vývojáři nás hráče ? Hlavním principem Darkfallu je, že hráč může měnit svět, vývojáři jsou otevření každému dobrému nápadu, vaše zpětná vazba a comentáře jsou pro nás cenné. ( hlavně ať nás neposlouchaj moc.. )

Jaký používáte engine ? Požíváme vlastní SD3D engine.










3029
Anarchy Online / Anarchy Online
« kdy: Leden 24, 2011, 12:17:47 odpoledne »
Ano, ano .. Sugest musí na každý fórum prsknout nějaký topic o Anarchy Online.



Tentokrát mě k tomu evokoval článek na Massively. com, který si můžere přečíst zde :

http://massively.joystiq.com/2011/01/23/rise-and-shiny-recap-anarchy-online/#continued

To video v článku je docela nudné, ale je k tomu hezké povídání. Típek tam pořád běhá z newbie zbraní, takže všechno kuchá hodinu.

Jíná first look na AO najdete zde.
Anarchy Online Gameplay - First Look HD


Budu tenhle topic používat k informování  o tom co se v AO děje, až začnou pouštět nový engine, takže teď jen připomenu co že se to vlastně v AO má dít.

AO je v mezích MMO her superstará pařba, která má výbornou atmosféru, content a systém vývoje charakteru .. dolů jí táhne prastaré zpracování a to je to co se teď řeší.

- kompletně se předělávají povolání a nanoprogramy jednotlivých povolání, přidávájí se moderní prvky jako knockbacky atd ( ano v AO bude knocback novinka )

- AO se bude převádět do nového enginu, respekivě poběží na předělaném enginu z Age of Conan, který bude použit i pro nové mmo Secret Worlds.




Termín nasazení nového enginu pro AO byl zmíněn naposledy na officiálním fóru zde :

http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=581596

I’ll take this as my chance to talk a bit about the engine. During the past year we have been working on integrating the same engine used by Age Of Conan…almost. The engine we have been working with is the “development” version of the engine. During the last year the render team has been tearing the engine apart and rebuilding it better, stronger, faster and more optimized. The problem has been that while this process has been very effective in making it possible for lower end hardware to run the engine effectively it has had the effect of us having to integrate many areas more than once as the engine has changed. Hitting a moving target is rather difficult when you are customizing the AO code and the engine to fit with an already existing game. The new version of the engine is in the process of being stabilized for use in Age Of Conan so this should make our progress much faster in the coming months. Using a shared engine for all Funcom products provides an obvious advantage and we are getting close. We are very excited about it. Another important aspect of the development that needs to be mentioned is that both new AND old versions of the client will be supported…meaning that ideally nobody will be shut-out the day we launch the new engine due to not having a strong enough machine. Making the new client support two sets of data has definitely accounted for some of the extra time that has been spent developing this change.

This week work is focusing on getting the sky, clouds and all those twinkly stars working. The atmospherics in AO are daunting but it needs to be there for the game to retain its unique feel. When that is done work will begin on handling the multiple ocean volumes that exist in many places…for a desert planet Rubi-Ka sure has a LOT of water.

With the increased scope of supporting both clients a Christmas launch is becoming less and less likely…but a Q1 2011 launch seems relatively certain.




No, nicméně nasazení enginu do AO má podobnou historii jako DF2010  .. tak se nechme překvapit.




3030
Pokec o všem ostatním.. / Re:ePAD ZT-180 10.2
« kdy: Leden 23, 2011, 04:20:28 odpoledne »
Froyo 2.2 nainstalováno.

Stran: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 209

* Uživatel

 
 
Vítej Host. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte.Nedostali jste svůj aktivační email??

* Discord

* TS