Boiians

 
collapse collapse

* Pokec

Obnovit Historie
  • Stirius: Počkej, a podnikání není práce?
    Dnes v 12:15:15 dopoledne
  • Zikk: Pracuju jen tak abych se nenudil, k tomu podnikám a teď jsem začal těžit. Práce půjde pryč jako první každopádně. Už je zbytečná.
    Leden 17, 2018, 08:28:03 odpoledne
  • Stirius: Pokud splaskne za 4 měsíce, tak pořád bude v pohodě :)
    Leden 17, 2018, 07:48:50 odpoledne
  • Speh: a az ta bublina splaskne tak to zaplatite z ceho?:)
    Leden 17, 2018, 07:39:53 odpoledne
  • Stirius: Vypadá to, že ses vysral na práci a už jenom pasivně minuješ??
    Leden 17, 2018, 07:39:31 odpoledne
  • Zikk: Jo a kdybyste někdo chtěl prostornější auto, tak teď prodávám svůj Range Rover 4.4L benzin :)
    Leden 17, 2018, 05:14:21 odpoledne
  • Zikk: Přiznávalm, že je to docela hardcore, ale můžu se na to dívat i takhle. Co je lepší? Mít doma 3 mining rigy, které žerou dohromady cca 1700W a nebo když budu jezdit každý den do práce autem 30km, kde sedím u pc který žere 300W a hned vedle je server co žere 2500W nonstop? Obě vydělávají skoro stejně.
    Leden 17, 2018, 05:11:58 odpoledne
  • M.C/Sugest: Energetická náročnost  minigu : Jen těžba Bitcoinů spotřebovala v r.2017 14,5 miliardy kilowatthodin elektřinym Etherum pak 4,7 miliardy kilowatthodin.
    Leden 17, 2018, 03:40:44 odpoledne
  • Zikk: Ok, když si udělám chvilku, tak to můžu nějak rozebrat.
    Leden 17, 2018, 09:59:26 dopoledne
  • Nimrod: kdo nečetl nový patch notes na DFko, tak šup šup:)
    Leden 17, 2018, 09:00:24 dopoledne
  • Nimrod: Ziku jestli budeš mít chut a cas tak o tom napis na foru. Sice je na netu milion detailních navodu atd, ale klidně se pochlub se zaludnostma ktere si musel resit atd. Zalezi na tobe :)
    Leden 17, 2018, 08:45:44 dopoledne
  • Nimrod: MC máš pravdu, je to blbý co se planety týká. Mně se na tom nejvíc líbí technologie a myslenka blockchainu. PS. návratnost 4m, je hodně slušná. Za roční provoz by ti mělo vydělat +- 85k a zaplatit stroj. To jde:)
    Leden 17, 2018, 08:44:10 dopoledne
  • M.C/Sugest: Mě je úplně jedno kolik to vydělává. Nikdy bych to sám nedělal. Je to neuvěřitelný plýtvání zdrojema planety. Těžba něčeho virtuální měny dneska globálně sežere neuvěřitelný ,nožství energie v Číně to sežere výkon tý jejich mega velký vodní elektrárny kvůli který brutálně zasáhli do lidských životů a do přírody, pálíme kvůli elektřině uhlí, jádro, plyn .. všechny ty karty a poćítače se museli z něčeho vyrobit a proč tahle obrovská reálná zátěž ?? Kvůli virtuální měně ? Lidstvo samo sebe zahubí zaslouženě, pochcípáme na lidskou blbost.
    Leden 17, 2018, 07:35:25 dopoledne
  • Zikk: Odečtu si dph, takže vyšel na 42tis, tzn. necelé 4 měsíce, což je v tuto chvíli asi nejrychleji co jde
    Leden 17, 2018, 05:05:42 dopoledne
  • Stirius: Taky je otázka, kolik tě celý rig stál a kdy máš break-even point. Jesltli za půl roku, tak na hovno
    Leden 16, 2018, 11:57:03 odpoledne
  • Zikk: Nevyplatí se těžit přímo bitcoin. Ostatní se vyplatí. Mám karty nvidia, u těch se bios nepřehrává, jen se snižuje power limit a přetaktovávají paměti. Celý stroj žere 550W, takže cca 1500,- za elektřinu měsíčně.
    Leden 16, 2018, 07:10:38 odpoledne
  • Babun: Ad náklady a složitost: [odkaz]
    Leden 16, 2018, 06:52:07 odpoledne
  • Nimrod: to jde, návratnost vypada slusne. uz jsi upravoval bios na gpu pro snizeni prikonu a zvetseni vykonu, nebo to nechas v defaultu? :)
    Leden 16, 2018, 06:51:40 odpoledne
  • Babun: Pak napiš jaký máš účet za elektřinu - poslední dobou se těžba už vůbec nevyplatí (náklady vs zisk)
    Leden 16, 2018, 06:50:45 odpoledne
  • Zikk: Už pár dní těžím pomocí algo switch co je zrovna nejvýhodnější na ahashpool a miningpoolhub a autoexchanguju to do Bitcoin a Litecoin. Dělá to 12-15tis měsíčně dle aktuální ceny.
    Leden 16, 2018, 06:39:09 odpoledne

* Kalendář

Leden 2018
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Žádné události.

* Poslední příspěvky

Re:Darkfall New Dawn - příprava od Stirius
[Leden 17, 2018, 07:50:06 odpoledne]


Re:Darkall New Dawn PATCH 6.0 TITLES AND LOCAL BANKING od Stirius
[Leden 17, 2018, 07:48:30 odpoledne]


Re:Elite: Dangerous - pokec obecně od Pivas
[Leden 17, 2018, 03:10:13 odpoledne]


Re:Elite: Dangerous - pokec obecně od Pivas
[Leden 17, 2018, 03:09:51 odpoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od Gowenna
[Leden 17, 2018, 01:47:59 odpoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od Ghrazdul
[Leden 17, 2018, 01:37:46 odpoledne]


Re:Darkfall New Dawn - příprava od Gowenna
[Leden 17, 2018, 10:22:30 dopoledne]


Re:Darkall New Dawn PATCH 6.0 TITLES AND LOCAL BANKING od Nimrod
[Leden 17, 2018, 08:56:58 dopoledne]


Darkall New Dawn PATCH 6.0 TITLES AND LOCAL BANKING od Nimrod
[Leden 17, 2018, 08:54:33 dopoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od Nimrod
[Leden 17, 2018, 08:52:57 dopoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od M.C/Sugest
[Leden 17, 2018, 07:41:16 dopoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od Stirius
[Leden 16, 2018, 11:56:03 odpoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od Derfel
[Leden 16, 2018, 06:54:43 odpoledne]


Re:Sranda, legrace a vše zábavné od M.C/Sugest
[Leden 16, 2018, 03:39:05 odpoledne]


Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát? od uru
[Leden 15, 2018, 08:09:18 odpoledne]

* Kdo je online

  • Tečka Hostů: 28
  • Tečka skrytý: 0
  • Tečka Uživatelů: 3
  • Tečka Uživatelů online:

* Statistiky

  • stats Celkem uživatelů: 452
  • stats Celkem příspěvků: 54 510
  • stats Celkem témat: 2 336
  • stats Celkem kategorií: 5
  • stats Celkem diskuzí: 103
  • stats Nejvíce online: 158

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Nimrod

Stran: [1] 2 3 ... 105
1
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn PATCH 6.0 TITLES AND LOCAL BANKING
« kdy: Leden 17, 2018, 08:56:58 dopoledne »
- All banks in the world are now separate inventories.
- This is also true for clan vaults.

Uf. to bude HC :)

2
Darkfall Unholy Wars / Darkall New Dawn PATCH 6.0 TITLES AND LOCAL BANKING
« kdy: Leden 17, 2018, 08:54:33 dopoledne »
Ahoj.

nevím zda někdo z vás četl, ale v novém patchi jsou dost zásadní herní změny:

Patch 6.0 - Titles and local banking
The general trend of this patch is to secure the early days economy and make crafters valuable.

It is our belief that the Darkfall franchise has historically let crafters down by never giving them enough tools to truly impact the world like combat minded players can.
Our objectives are to make all economy related actions meaningful in the grand scheme of things, and finally let players that enjoy playing the market enjoy themselves.

By doing so, these players will provide the glue that binds the economy, making combat minded players lives less tedious.
The win-win scenario provided by the division of labor.

Title system and crafting changes:
With this patch we introduce the title system with a first set of 48 titles.
The goal of this initial wave of titles is to setup the crafting titles and enough combat related titles to make it a difficult choice for the general population.

While established clans will remain self reliant and are not impacted much by this change, for most players this lowers the percentage of potential crafters from 100% of characters down to a very valuable minority.

This release is comprised of all the framework/code changes, and once secured, more changes will follow.

General title mechanics:
- You can select titles by clicking the "titles" button in the main menu.
- You can have 5 titles at a time. Make your selection and click apply to activate them.
- Titles level over real time once activated.
- The underlying skills and abilities still need to be leveled.
- For InDev it will take around 1h to max out, it will be 2 months post-release.
- When a title is deactivated, it will lose 10 levels for combat titles, 100 for industry titles.
- When a title is deactivated, it will lose levels over real time at the same speed as it would gain it.
- Titles are split in 4 categories:
   - Physical, one per weapon type.Exclude magical titles.
   - Magical, one per magic school. Exclude physical titles.
   - Industry, crafting and gathering.
   - General, various utility titles.
- The warrior and scholar titles are exceptions, they exclude their own categories as well.
- There is a "Combo" title that can allow the use of one excluded title.

Crafting title mechanics and crafting changes:
- Passive benefits of Industry titles are linear:
   - Crafting titles will passively increase the durability of produced items.
   - Harvesting titles will increase the speed and efficiency of gathering.
   - Skinning will increase in speed and have better odds.
- Crafting titles will unlock recipes in a frontloaded way.
   - You cannot craft anything without a title.
   - Enchanting items will be unlocked 15 title levels after the base recipe unlock.
   - All qualities are unlocked at once, but still require an enchanting level.
   - Skills with a mastery:
      - R00 Skill lvl 1  =>Title lvl 1 (instant)
      - R10 Skill lvl 25  =>Title lvl 5 (3 days)
      - R20 Skill lvl 50  =>Title lvl 10 (6 days)
      - R30 Skill lvl 75  =>Title lvl 20 (12 days)
      - R40 Mas lvl 1 =>Title lvl 30 (18 days)
      - R50 Mas lvl 25 =>Title lvl 40 (24 days)
      - R60 Mas lvl 50 =>Title lvl 50 (30 days)
      - R70 Mas lvl 75 =>Title lvl 65 (39 days)
      - R80 Mas lvl 100 => title lvl 85 (51 days)
   -  Skills without a mastery: (smelting/woodcutting/taming)
      - Skill lvl 1    => Title lvl 1 (instant)
      - Skill lvl 25  => Title lvl 10 (6 days)
      - Skill lvl 50  => Title lvl 20 (12 days)
      - Skill lvl 75  => Title lvl 30 (18 days)
      - Skill lvl 100=> Tiltel lvl 40 (24 days)
   -  Advanced skills: (shipbuilding/construction/artillery)
      - Skill lvl 1    => Title lvl 1 (instant)
      - Skill lvl 25  => Title lvl 20 (12 days)
      - Skill lvl 50  => Title lvl 40 (24 days)
      - Skill lvl 75  => Title lvl 55 (33 days)
      - Skill lvl 100=> Tiltel lvl 70 (42 days)
- You will still need to level each underlying crafting skill, including enchanting.
- Deactivating an Industry title resets its title level, but does not impact the underlying skills.
- Artillery and Warhulk construction are now merged in a single skill unlocked by the Artillery title.
- Jewelsmithing is temporarily removed, to be reworked sooner rather than later.
- Blood craft and shade craft are removed.
- More crafting related changes are to come in the short term.

Combat title mechanics:
- Combat titles are split in magical and physical categories that oppose each other.
- They provide passive buffs that grow linearly over title level.
- They have flat drawbacks that are instant on activation.
- When a combat title is deactivated:
   - It loses 10 levels instantly.
   - It loses all benefits instantly.
   - All skills the title unlocked become locked again.
- You still need to level the underlying skills.
- Deactivating a title does not impact the underlying skills level.
- You can still use all schools and weapon types, even without the title.
- Melee weapon titles bonuses are:
   - +6% damage
   - +6% attack speed
   - +6% stamina efficiency
   - Unlocks active abilities:
      - power attack => Title lvl 5 (3 days)
      - whirlwind => Title lvl 15 (9 days)
      - seize => Title lvl 25 (15 days)
- Magic school titles bonuses are:
   - +6% damage/magnitude
   - +6% casting speed
   - +6% spell cost reduction
   - +20% spell duration
   - Unlocks signature spells:
      - One at Title lvl 5 (3 days)
      - One at Title lvl 25 (15 days)
- To compensate these bonuses and maintain time to kill:
   - Overall damage/magnitude formula has been reduced by 13.3%.
   - Overall attack/casting speed formula has been reduced by 10%.
- Individual spell tweaks and moving around will come in the short term.

Local Banking and Global Gold Account:
Local banking is perhaps the most defining feature of Darkfall: New Dawn.
Combined with crafting titles and other changes, it will create the foundation for an healthy economy and a more convenient game.

Details:
- All banks in the world are now separate inventories.
- This is also true for clan vaults.
- For technical reasons, and to play it safe with persistence, individual local banks are limited and we set an overall cap of items.
   - Individual banks: 2000 items per bank. 6000 items overall.
   - Clan banks: 4000 items per bank. 12000 items per bank
- Once we monitor how it behaves, we'll decide on a final amount.
- Individuals have a gold account:
   - Adding gold to the account costs a 10% commission fee.
   - The gold can then be withdrawn at any bank in the world.
   - The gold can be used to purchase or pay fees in marketplaces.
- Clans also have a global gold account:
   - Adding gold to the account costs a 10% commission fee.
   - VCP rewards for the clan go in the account without fees.
   - The gold can be withdrawn by captains and up at any bank.
   - War declaration costs are taken from the clan's account.
- When a holding is lost through a siege:
   - The inventories of members of the owner clan and its allies go in a retrieval vault.
   - The content of the retrieval vault can be withdrawn only in one go.
   - That content can only be retrieved in nearby banks.
- When access to a bank is loss in any other way, the content remains there until access is restored.

Disclaimer:
For the sake of the transition and testing, some aspects of the mechanics are altered!
In specifics, the retrieval vaults will not be restricted by distance or forced to be an all or nothing withdraw.
When you first log in after the patch, you'll get extra options on all banks with your old global bank and clan vault available in the retrieve vault.
You will be able to withdraw individual items rather than be forced to retrieve all.
Additionally, upon losing holdings there will not be any restriction either, so that we can test the stability of the recovery feature.
Runestones can still work too so that you can test things around the world.

Loot table apocalypse:
Following the trend of other changes within this patch, the loot table apocalypse is an overall reduction of all things craftable from loot to leave more room to crafters.
Another goal is also to reduce potential sources of gold inflation to give it more value as a trading medium.
Now that this is done, we can build upon a stable foundation and add interest to various underused monster alongside crafting evolutions.

Details:
- Removed the daily loot cap that caused high loot first kills.
- Monsters no longer have raging loot tables.
- Gold drops have been reduced across the board:
   - Removed from:
      - Most high end monsters.
      - Non-humanoid monsters.
      - Low civilization monsters.
   - Reduced in most other cases.
   - Kept to be a gold hotspots on some monsters.
- All craftable items have been removed from monster loot, unless needed for a quest.
- Removed jewelry and gems from monster drops.
- Monster specific armors and some rare enchanted weapons have been kept.

Disclaimer: In the interim, craftable items in NPCs have not been touched so that newcomers can still find some basic gear until InDev ends.
At release, only r0 weapons will remain.

Other changes:
- All inventory windows in game can now be resized.
- Newbie protection changed to 20 hours.
- Starter weapons no longer have weight.
- The potential top speed of displacement effects has been reduced by 20%.
- Quest markers now follow traditional ! and ? conventions.
- Listing slots for marketplaces increased from 25 to 100.
- "You are no more engaged in a PvE Fight" is no more a thing.
- Greatclubs now level at the same speed as other weapons.
- Obad and Nerghum should no longer be respawn traps.
- The cost of praying has increased to 1000 + 500 x times prayed.
- Holdings upkeep has doubled:
   - 5040 per day for cities.
   - 2016 per day for hamlets.
- War declarations costs have been divided by 2.
- But the minimum has increased from 10 000g to 20 000g.

3
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - Jakou rasu budete hrát?
« kdy: Leden 17, 2018, 08:52:57 dopoledne »
Rozhodne humanka s luxusní prdelkou:)
Nick Selia Red


4
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 14, 2018, 07:46:01 odpoledne »
co se musí koupit?

5
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 14, 2018, 05:36:56 odpoledne »
Erodach dole..600 sipu. r40 dropovany luk..je to pekny noob.
to mam jen 40 archery a 35 dex a zadne debufy.

4k, velka a mala, stredni, mala mapa, leenspar klic, regy, extravagant roba, runa...

6
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 12, 2018, 03:11:00 odpoledne »
jj, to je celkom fajn ze to dodali, len to mohli urobit ze ten stronbox je len u nejakych lepsich montoch alebo ako upgrade/craft
hm to by nebyl spatny napad..neco jako v albionu.
Zkus to napsat na forum, třeba se jim to bude líbit.

7
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 12, 2018, 03:03:03 odpoledne »
v New Dawn je port možný pouze přes runestouny..
Recall, portal chambry atd atd ve hře není...
Uvažují i o zrušení run.

Takže pouze a pouze runy a mountí..
Co je plus, tak mount se da pouzit jako druhy investář,
Dají se do něj vložit věci a jezdit na něm.
Pokud mounta někdo zabije, zůstane po něm něco jako strongbox.. a rozbít se da např. granátama...

8
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 09, 2018, 02:55:02 odpoledne »
ad craft...stoji to jen 7e. muzeme koupit jako clanovy a mít na nej pristup vice lidi.
Porad lepsi mit jednoho trpaslika na dualu, který stráví ve meste 200hodin tavenim a vyrábenim, nez aby to delal nekdo aktivne na mainovi..


9
Darkfall Unholy Wars / Darkfall New Dawn - příprava
« kdy: Leden 08, 2018, 01:36:41 odpoledne »
Zdarec.

Pokud to s DFkem myslíme aspoň trošku vážně, tak by se mělo už dopředu něco dohodnout.

1. Chceme být samostatní, nebo s někým ali, nebo boii jako takový nebude a jen se připojíme?
2. Na jakém místě chceme být (které město/hamlet)
3. Jaké rasy pojedeme.
4. Kdo pojede jaký craft (pokud chcete hned dělat všichni všechno, tak to můžeme rovnou zapomenou na nějaké město/hamlet pokud si to nehodláte kupovat od jiných... ) případně se rovnou domluvit s někým v ali na výrobě..
5. Budeme si brát na release dovolenou?
6. Na co se po releasu focusnem? (goldy, farma R40 weapon/armor, železo a další matroš)

K jednotlivým bodům:
1. Já osobně zvažuji i hrát u jiného clanu(stejně tak i Erain), ale vše záleží na tom, jak se domluvíme
2. Ysam - Chuharacua bay (jedno z nejlepších míst, případně poblíž středu.)
3. Je mi to jedno
4. Jsem pro určení clan craftů a dotovat dotčené jedince, aby byly rychle siegehammry atd. (hlavně k vůli vesnicím)
5. Klidně si dovolenou vemu :)
6. Rozhodně goldy a gear. Ideálně party po 2-3. Na solo bych nedoporucoval... mob a drop scaling..
Bude zajímavé zabít goblina lvl 15 a lootnout 700goldu :)

10
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Leden 07, 2018, 12:29:02 odpoledne »
jo jaá.. a jo.jsi slepej :_)

11
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Leden 04, 2018, 06:16:34 odpoledne »
wipe bude a musí být.

natrenovani full charu trva cca 1-2 tydny v parte.
V ND se goldy a matros farmi opravdu rychle, protoze je nasobeny loot podle počtu lidí, co jsou PVE enrage na spawnu..takže i z blbeho goblina ti padne treba 1500goldu kdyz vas bude na spawnu 20.
taky zabít ho bude pekny oser:D

12
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Leden 02, 2018, 11:20:03 dopoledne »
Ja sem asi retard ale marne se pokousim pochopit a nastavit ten hotbar aby se to prerfektne ovladalo...

Co ti to dělá, nebo spíš nedělá?
Návod jsem ti poslal o pár postů výše.

13
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Leden 01, 2018, 08:51:01 dopoledne »
obsah clan banek snad taky bude wipnuty ne?
Pokud ne, tak to ani nemusí dělat wipe...

14
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Prosinec 31, 2017, 10:27:26 odpoledne »
zkusit to můžeš, ale než to všechno objedeš, tak už bude release.
Nelibí se mi, že newipnou všechno...gilda, která má nyní půlku celého agonu logne do wipu do hry a budou mít pořád půlku agonu?

15
Darkfall Unholy Wars / Re:Darkall New Dawn
« kdy: Prosinec 30, 2017, 05:45:33 odpoledne »
jen dost boostli magii když bolty stoji polovinu regu.
Uz to farmeni magii nebude tak drahe:)

Stran: [1] 2 3 ... 105

* Uživatel

 
 
Vítej Host. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte.Nedostali jste svůj aktivační email??

* TS